יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

מדור מוזיקה: גולייטה בשיר חדש שהולך לכבוש אתכם - "כזאת תמימה" (+הורדה)

היום (20.10) בשעות הבוקר, שחררה הזמרת הצעירה והמוכשרת ג'ולייטה, את הסינגל החדש שלה "כזאת תמימה" - בלדת שמדברת על תמימות אהבה ומה שביניהם. מה שבטוח - הפזמון הזה הולך לתפוס חזק!


עטיפת הסינגל "כזאת תמימה".
צילום: יח"צ.
הסינגל החדש מגיע לאחר הלהיטים "כל מה שתרצה", והדואט עם דודו אהרון "לילה מסובך" שחצה את ה100,00 צפיות ב-Youtube! שזכה גם לקליפ יפה עם הרבה מכוניות, ואף לרמיקס מקפיץ של דודי חקקיאן.
בנוסף, שוחררו מתוך אלבום הסולו של ג'ולייטה עד כה חמישה שירים כולל: הלהיט המקפיץ "בא לי, בא לי" ו-"לשכוח".

את השיר החדש "כזאת תמימה" כתב והלחין ירון כהן לעיבוד והפקה מוזיקלית של דודו קומה.

להאזנה לשיר החדש של ג'ולייטה היישר מספורט פור יו >>

מילים לשיר "כזאת תמימה" - גולייטה.

מילים ולחן: ירון כהן.

בית א'

לא יודעת מה עובר עליי
זה קשה מדי משתגעת
באת והלכת מחיי מתגעגעת
בלילות אני לא ישנה
אין בי מנוחה איני נרגעת
אני אותך בכלל לא מבינה
רוצה לדעת ..

פזמון ראשון
אולי אני פשוט כזאת תמימה
שמאמינה מתאהבת
מתרגשת מכל מנגינה שמתנגנת
בוא תגיד לי שוב כזאת מילה
כמה את יפה מהממת
ותגיד לי אם זה רציני ואמיתי
שאתה לא איתי

בית ב'

אני זקוקה לך כמו לנשימה
מה יש בליבך תגיד לי מה
אתה פרצת את הלב שלי
החסרת פעימה
אני רוצה אותך קרוב אליי
בוא אל לילותיי אני שלך
ותביט עמוק בשתי עיניי
שוב אל תוך חיי

פזמון שני
אולי אני פשוט כזאת תמימה ..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צוות האתר משקיע שעות בתפעול האתר, חשוב לנו מהי דעתך: יש לך הערות ? משהו לשפר ? רוצה להודות לנו על המידע שסיפקנו? אתה מוזמן להגיב בתיבה למטה.

נא לשמור על שפה נקייה, כל תגובה גזענית וכדומה תמחק!