יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

שרירי הבטן

האם יש לך בעיה לחשוף את הבטן המעוצבים בסלע הקשה שלך לציבור?

כן? למה ?

אה , הם לא "מוכנים" עדיין

בואו נהיה כנים לרגע. הם אף פעם לא מוכנים. אתה אומר כבר שנים, "רק עוד שבוע, זה כל מה שאני צריך", או "פשוט אין לי שרירי הבטן טובים". אלה עשויים להיות גורמים לבעיה שלך, אבל אולי לא חשבת על כמה מהגורמים הבאים:



1. פקטור הגנטיקה


בלי קשר למה שסיפרו לך, או מה שקראת, הגנטיקה היא גורם מרכזי.
 זה לא גורם מגביל ביכולת שלך להגיע לשישיית שרירי בטן, אבל זה גורם מפתח בכל זאת. הצורה של שרירי הבטן שלך הוחלטה בלידה, אז תצטרך להתמודד עם זה.
 אני יודע שיש חבר'ה בעלי עשרה אחוז שומן בגוף ושרירי הבטן שלהם בולטים ומעוצבים , ויש חבר'ה בשבעה אחוזים שעדיין נאבקים כדי לחשוף את החלק התחתון של שרירי הבטן שלהם. אתה לא יכול לשנות את הצורה של שרירי הבטן שלך או לבצע קיצוצים עמוקים יותר בין שרירי הבטן שלך באמצעות תרגילי בטן.

ראיתי חבר'ה עושים כפיפות בטן עם טווח תנועה קטן ביותר של תנועה אפשרית במאמץ שווא להעמיק את הפערים בין שרירי הבטן שלהם. אתה לא יכול , ללא ניתוח , לשנות את הצורה או הנטייה של השריר שלך. כפיפות בטן  הם חסרות תועלת, ודרך שטותית לנסות לפתח חתך עמוק יותר.
 אני שונא להיות הנושא של חדשות רעות, אבל הדרך היחידה שאתה הולך להעמיק את הקיצוצים שלך היא לתקן את התזונה שלך ולאבד קצת באחוזי שומן. נקודה.

זה מעביר אותנו לגורם הבא , אחוזי השומן.

2. פקטור אחוז השומן בגוף


אחרי גנטיקה, זה הגורם החשוב ביותר מכולם.
אתה חייב להוריד את אחוזי השומן שלך על מנת ששרירי הבטן שלך יופיעו. אתה יכול לעבוד על הבטן כמה שתרצה , ואפילו בסוג ובכמות נכונה של אימוני משקולות , אבל אם  לא תפחית את אחוז השומן בגוף, אתה לעולם לא תראה את שרירי הבטן שלך והחלומות שלך על six-pack יצטרכו לחכות בסבלנות.
יש אנשים שיוכלו לראות את שרירי הבטן שלהם באזור 10-11 אחוז שומן , ואילו רוב האנשים יצטרכו לרדת לסביבות שבע או שמונה אחוזים על מנת לראות סימנים של השישייה שלהם מגיעים דרכו.

כדי להשיג שישייה אמיתית, שבו שרירי הבטן שלך ממש צצות, תצטרך לרדת למטה עד שישה אחוזי שומן אחוזים או פחות, וזה יכול להיות מושג רק על ידי שימוש בתכנית אימוני התנגדות יעילה, עבודה מטבולית -  מסוג אימוני אינטרוולים  ואימונים מעגליים, והכי חשוב, תזונה.
 כבר היה מי שאמר בעבר, אבל בואו נגיד את זה שוב, שרירי הבטן שלך נעשים במטבח, ולכן תביא  את המטבח שלך לסדר,  התחל לאכול נקי כדי לקבל, ולשמור, את שרירי הבטן רזים!

מה שמעביר אותנו יפה לתוך גורם התזונה.


3. פקטור התזונה



שרירי הבטן שלך, יחד עם שאר הגוף שלך, מקורם במטבח. אתה לא יכול להתגבר על תזונה לקויה עם אימונים. אני יודע שכבר שמעת את זה בעבר, אבל עדיין יהיה לך את  ההמבורגר הזה , שאחריו תגיד אומר שתשרוף אותו מאוחר יותר בחדר הכושר.
זה לא עובד ככה, תאמין לי. אתה לא צריך להלחם בתזונה לקויה באימונים. אם אתה כן , אתה תרדוף אחרי הזנב שלך במשך שנים. אתה צריך לטפל במטרות הנוכחיות שלך: לחשוף את שרירי הבטן
, לא מתאמנים קשה כדי להישאר אותו הדבר ולשמור על הגוף הנוכחי שלך. זה בעצם מה שאתה עושה!

"אי שפיות: לעשות אותו הדבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות." - אלברט איינשטיין

כשזה מגיע לתזונה, אתה צריך "לאכול נקי," אז תעשה את זה! אתה יודע את זה כבר, אבל אם תהיה לך חפיסת שוקולד אז האימון הבא שלך יהפוך לפיצוי , במקום קידום לדרגה הבאה של רזון. אם אתה רוצה לקבל את שרירי הבטן שלך ולפתח את שישייה שאתה יכול להתגאות בה, אתה צריך להיות חזק ולהתנגד לאכול חרא!

תוספים כגון שמן דגים באיכות גבוהה הוכח למעשה כמסייע לירידה באחוזי השומן, במיוחד באזור הבטן. התוסף הנפלא הזה הראה תוצאות מרגשות כי הוא הכי קרוב להפחתה נקודתית שלא בניתוח כמו שאתה הולך לקבל!

שמירה על שתיית מים היא חיונית כאשר אתה רוצה להשוויץ בחיטוב שלך. אני יודע שאתה חושב שמים לא קשורים עם שרירי הבטן שלך, אבל יש כמה סיבות שהזכרתי כאן מים. אם אתה מיובש, הגוף שלך ישמור על מים. הגוף שלך מאחסן את המים בשטח אחסון זמין רק מתחת לעור שלך. מים מאוחסנים נראים כמו שומן עודף.

שתיית מים  תעזור לך לספק את התשוקה לאוכל ולמעשה תאיץ את קצב חילוף החומרים שלך.

כל הגורמים הללו הם קטנים , אבל הם מוסיפים
, מתווספים , ותורמים לחשיפת שרירי הבטן שלך.

4. פקטור פעילות גופנית



אתה עלול להיות מופתע לראות את הפעילות הגופנית כה בתחתית  רשימת הגורמים. זה גורם ברור בפיתוח הבטן שלך, אבל לא הגדול ביותר. הטעות הגדולה ביותר שאנשים עושים היא כאשר הם מנסים לפתח שישיית שרירי הבטן , ובעקבות כך מבצעים תוכניות ותרגילים לא יעילים.

כשמדובר בפעילות גופנית או אימון להשגת שישיית שרירי הבטן, אתה צריך להתאמן בעזרת שימוש במשקלים גדולים , תרגילים חד צדדיים, תרגיל משקל גוף, אימוני ספרינט ועבודה מטבולית , וצריך לשלב כמה תרגילי בטן בעלי יעילות גבוהה מאוד.

ההתמקדות צריכה להיות באימוני התנגדות, שחייבים להיות אימוני התנגדות לגוף כולו, תוך כדי ווידוא שאתה ממקד את ה"הוט ספוטס" , הנקודות החמות בהם חילוף החומרים של הגוף הוא גבוה (גב, חזה ופלג גוף תחתון). אנחנו מחפשים להגביר את חילוף החומרים שלך וליצור אפקט אפטר ברן (after burn) ששורף שומן לאחר האימון, כמו גם בזמן האימון.

5. פקטור השינה


הפקטור האחרון הוא פקטור השינה, בסופו של דבר, אם לא תישנו לפחות 6-7 (מומלץ 8) שעות בלילה לא תגדלו ואף תוכלו להיפצע מכל האימונים ואי המנוחה. לא משנה כמה תתאמנו ותאכלו נכון, אם לא תישנו בצורה מספקת לא תגדלו!

במהלך השינה הגוף גודל ומתפתח, אם תשימו לב הרבה פעמים יש לכם צורך להתרוקן אחרי השינה, זאת אחת הפיעלויות שהגוף עושה במהלך השינה.

עד גיל 18 מומלץ לישון 8 שעות בלילה (לא שאנחנו עושים את זה כן ? :) ומגיל 18 ומעלה תוכלו לישון 7 שעות בלילה (דוגמת החיילים).

תנו לנו לגלות לכם סוד קטן שיגרום לכם להתחיל לישון יותר בלילה, אומרים שמי שיושן טוב בלילה חולם ב7 דקות האחרונות. תעשו את החשבון לבד .. ;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צוות האתר משקיע שעות בתפעול האתר, חשוב לנו מהי דעתך: יש לך הערות ? משהו לשפר ? רוצה להודות לנו על המידע שסיפקנו? אתה מוזמן להגיב בתיבה למטה.

נא לשמור על שפה נקייה, כל תגובה גזענית וכדומה תמחק!